Dnes společnost Smith Entertainment Group (SEG) odhalila nový název a trvalou identitu franšízy NHL v Utahu: Utah Mammoth. Před více než 10 000 lety si stáda mamutů zvolila Utah za svůj domov a od té doby mamut symbolizuje sílu, dynamiku a otřásající přítomnost – vlastnosti, které oživuje vášeň hokejových fanoušků v Utahu a které odrážejí odvážný vstup franšízy do NHL. V rámci procesu řízeného komunitou byl název Utah Mammoth vybrán fanoušky během 13 měsíců, během nichž proběhla čtyři kola hlasování fanoušků a bylo odevzdáno více než 850 000 hlasů.
„Jsme nadšeni, že můžeme představit oficiální název a značku hokejového týmu NHL v Utahu. Při pojmenování týmu jsme udělali něco bezprecedentního – prošli jsme čtyřmi koly hlasování komunity, během nichž jsme získali zpětnou vazbu nejen k potenciálním jménům, ale také k potenciálním logům. Milujeme vášeň obyvatel Utahu a způsob, jakým se během první sezóny týmu zapojili, a energii, kterou vložili do hlasování o jeho trvalé identitě,“ řekli Ryan a Ashley Smithovi, majitelé Utah Mammoth. „Od prvního dne jsme se zavázali, že tento tým bude postaven s lidmi ze státu Utah a pro ně, a jsme nadšeni, že dnešní zahájení můžeme oslavit s celým státem. Komunita si vybrala název Utah Mammoth, který symbolizuje to, kým jsme, odkud pocházíme a nezastavitelnou sílu, kterou společně budujeme.“
Fosílie mamutů byly nalezeny po celém Utahu, v Bear Lake, Fillmore, Orem, Park City, Lake Powell a zejména v Huntington Canyon, kde byla v roce 1988 objevena kompletní kostra mamuta. Tyto mohutné a odolné tvory měřily přes 4 metry, vážily až 10 tun a pomocí zakřivených klů kopaly ve sněhu, bránily se predátorům a prosperovaly v ledovcovém terénu Utahu. Důkazy naznačují, že mamuti útočili ve stádech rychlostí přesahující 40 km/h, což je srovnatelné s rychlostí nejrychlejších bruslařů v NHL.
V rámci dnešního oznámení společnost SEG představila kompletní sadu prvků značky, včetně primárního loga franšízy – Mountain Mammoth – spolu s sekundárními značkami a znakem státu Utah:
Logo Mountain Mammoth zachycuje divokou sílu mamuta v plném běhu, s vytaženými kly a připraveného k útoku. V rámci značky jsou obsaženy odkazy na stát, včetně pohoří Wasatch a zasněžených vrcholků, které tvoří korunu zvířete; tvar Utahu, který je jemně zakomponován do siluety hory; a zakřivený kel, který tvoří výrazné písmeno „U“.
Druhé značky podtrhují identitu týmu a jeho neochvějnou hrdost na stát a zahrnují slovo „UTAH“ s mamutí kly zasazenými do písmene „U“, stejně jako samotné „U“ tvořené kly, které stojí jako výrazná písmenová značka.
Utah Badge je klasický emblém inspirovaný schodovitým designem UTAH z první sezóny franšízy, který vzdává hold historii hokeje v tomto státě a demonstruje odhodlání klubu pokračovat v rozvoji tohoto sportu.
Vizuální identitu doprovází unikátní písmo Mammoth Sans, které se vyznačuje 10stupňovým sklonem dopředu, který odráží hornatý terén Utahu a odráží neúnavné úsilí týmu o pokrok. Detaily, jako jsou šikmé příčky na písmenech „A“ a „H“, slouží jako další vizuální odkaz na původní písmo týmu a strmost nejvyšších vrcholů Utahu.
Barevná paleta z první sezóny organizace zůstane ústředním prvkem trvalé identity týmu. Barvy tvoří Rock Black, představující temnotu noci v horách; Salt White, symbolizující sníh na vrcholcích Utahu a slavné solné pláně; a Mountain Blue, představující bohatou historii zimních sportů v Utahu a jasnou oblohu po více než 230 dní v roce.
Dresy týmu si zachovají stejný pruhovaný design, který si fanoušci oblíbili, nyní doplněný o znaky Mammoth. Domácí dres zůstává v barvě Rock Black, s primárním logem Mountain Mammoth na hrudi a znakem Utah Badge na ramenou. Venkovní dres zůstává v barvě Salt White, s designem schodů UTAH z první sezóny a aktualizovaným písmem na přední straně a primárním logem Mountain Mammoth na každém rameni. Čísla hráčů budou stylizována fontem Mammoth Sans a na vnitřní straně límce obou dresů bude vyšito „Est. 2024“ – jako pocta příchodu NHL do Utahu.
Trvalá identita značky týmu byla vyvinuta ve spolupráci s renomovanou designérskou firmou Doubleday & Cartwright.
Od dnešního poledne mohou fanoušci exkluzivně v obchodě Team Store v Delta Center zakoupit limitovanou edici prvních produktů Utah Mammoth, včetně triček, čepic a mikin s kapucí. Fanoušci mohou také projevit zájem o to, aby byli mezi prvními, kteří si zakoupí domácí dres Utah Mammoth, vyplněním tohoto formuláře. Od příštího týdne, 14. května, budou produkty k dispozici online na www.NHLShop.com.
V následujících týdnech Utah Mammoth oznámí podrobnosti o sérii prodejů zboží a komunitních akcí, které se budou konat po celém státě během léta, přičemž první z nich se uskuteční 17. května na kluzištích v SLC Sports Complex v Salt Lake City.
admin_url('admin-ajax.php'),
'nonce' => wp_create_nonce('hokejovy_kviz_nonce')
));
// Načtení šablony kvízu
ob_start();
include plugin_dir_path(__FILE__) . 'templates/kviz-template.php';
return ob_get_clean();
}
add_shortcode('hokejovy_kviz', 'hokejovy_kviz_shortcode');
// AJAX handler pro zpracování formuláře
function hokejovy_kviz_submit_email() {
// Ověření nonce pro zabezpečení
if (!isset($_POST['nonce']) || !wp_verify_nonce($_POST['nonce'], 'hokejovy_kviz_nonce')) {
wp_send_json_error('Neplatný bezpečnostní token');
}
// Získání dat z formuláře
$email = sanitize_email($_POST['email']);
$score = intval($_POST['score']);
$total_questions = intval($_POST['total_questions']);
// Validace e-mailu
if (!is_email($email)) {
wp_send_json_error('Neplatná e-mailová adresa');
}
// Uložení e-mailu do databáze
global $wpdb;
$table_name = $wpdb->prefix . 'hokejovy_kviz_emails';
// Aktualizace nebo vložení záznamu
$existing = $wpdb->get_var($wpdb->prepare(
"SELECT id FROM $table_name WHERE email = %s",
$email
));
if ($existing) {
$wpdb->update(
$table_name,
array(
'score' => $score,
'completed_at' => current_time('mysql')
),
array('email' => $email)
);
} else {
$wpdb->insert(
$table_name,
array(
'email' => $email,
'score' => $score,
'completed_at' => current_time('mysql')
)
);
}
// Volitelně: přidání uživatele do mailing listu
if (isset($_POST['subscribe']) && $_POST['subscribe'] === 'true') {
// Zde může být integrace s vaším preferovaným e-mailovým marketingovým nástrojem
// Například MailChimp, GetResponse, atd.
}
// Výpočet percentilu
$total_respondents = $wpdb->get_var("SELECT COUNT(*) FROM $table_name");
$better_than = $wpdb->get_var($wpdb->prepare(
"SELECT COUNT(*) FROM $table_name WHERE score < %d",
$score
));
$percentile = 0;
if ($total_respondents > 0) {
$percentile = round(($better_than / $total_respondents) * 100);
}
// Poslání e-mailu uživateli s výsledky
$subject = 'Vaše výsledky kvízu o českém hokeji';
$message = "Dobrý den,nn";
$message .= "Děkujeme za vyplnění našeho kvízu o českém hokeji.nn";
$message .= "Vaše skóre: $score z $total_questions správných odpovědí.n";
$message .= "Jste lepší než $percentile% ostatních respondentů!nn";
$message .= "S pozdravem,n";
$message .= get_bloginfo('name');
wp_mail($email, $subject, $message);
// Odpověď AJAX
wp_send_json_success(array(
'percentile' => $percentile,
'total_respondents' => $total_respondents
));
}
add_action('wp_ajax_hokejovy_kviz_submit_email', 'hokejovy_kviz_submit_email');
add_action('wp_ajax_nopriv_hokejovy_kviz_submit_email', 'hokejovy_kviz_submit_email');
// Vytvoření tabulky pro e-maily při aktivaci pluginu
function hokejovy_kviz_activation() {
global $wpdb;
$table_name = $wpdb->prefix . 'hokejovy_kviz_emails';
$charset_collate = $wpdb->get_charset_collate();
$sql = "CREATE TABLE $table_name (
id mediumint(9) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
email varchar(100) NOT NULL,
score tinyint(4) NOT NULL,
completed_at datetime DEFAULT '0000-00-00 00:00:00' NOT NULL,
PRIMARY KEY (id),
UNIQUE KEY email (email)
) $charset_collate;";
require_once(ABSPATH . 'wp-admin/includes/upgrade.php');
dbDelta($sql);
}
register_activation_hook(__FILE__, 'hokejovy_kviz_activation');
// Admin stránka pro zobrazení výsledků a exportu e-mailů
function hokejovy_kviz_admin_menu() {
add_menu_page(
'Hokejový Kvíz - Statistiky',
'Hokejový Kvíz',
'manage_options',
'hokejovy-kviz',
'hokejovy_kviz_admin_page',
'dashicons-chart-line',
30
);
}
add_action('admin_menu', 'hokejovy_kviz_admin_menu');
// Vykreslení admin stránky
function hokejovy_kviz_admin_page() {
global $wpdb;
$table_name = $wpdb->prefix . 'hokejovy_kviz_emails';
// Export do CSV
if (isset($_GET['export']) && $_GET['export'] === 'csv') {
$emails = $wpdb->get_results("SELECT email, score, completed_at FROM $table_name ORDER BY completed_at DESC");
header('Content-Type: text/csv; charset=utf-8');
header('Content-Disposition: attachment; filename=hokejovy-kviz-emaily.csv');
$output = fopen('php://output', 'w');
fputcsv($output, array('E-mail', 'Skóre', 'Datum dokončení'));
foreach ($emails as $row) {
fputcsv($output, array($row->email, $row->score, $row->completed_at));
}
fclose($output);
exit;
}
// Počet respondentů
$total_respondents = $wpdb->get_var("SELECT COUNT(*)
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.